18 Kasım 2010 Perşembe

yok başlık falan sana

Bir insanın canı zaten anca bu kadar sıkılabilirdi. Sürekli aynı şeyi yapıyorum, aptal gibi büün gün facebookdayım. 5dakikada bir refreshliyorum anasayfayı. Sonra twitter'a giriyorum, sonra burayı kontrol ediyorum.maillerime bakıyorum ve sonra tekrar facebook'a geri dönüyorum bişey var mı, gelen var mı diye.

Parazit, asalak gibi yaşıyorum anlayacağın. Tembelliğin had safhasına vurdum, yapmam gereken herşeyi devirli saatlerden buçuklara, bütünlere tamamlıyorum.

İki gün önce ananeme gittim kalmaya, internet bağlantısında sorun olduğu için facebook bilmem ne, faso fisolara giremedim haliyle. Aman allahım görmeliydin halimi içim içimi yedi, kudurdum, merakten çatladım, can sıkıltısından ortadan ikiye yarıldım. Canım sıkıldıkça kendime kızdım, kendime kızdıkça canım sıkıldı. Bu kadar kölesi olmayı bişeylerin kendime yediremiyorum. İnternet bağımlısı olmuşum tam bir de tembel bu gidişe bir dur demek için adımlar atmak lazım geldiğinin farkındayım ama onu da canım istemiyor. Yani ne var beni bu kadar bağlayan bu zımbırtılara onu da bilmiyorum.

Eskiden ben böyle değildim. Valla, hayatımda yine internet vardı ama kapatıp kafamı dinlemeyi biliyordum ya da ne bileyim ders çalışacağım dediğim zaman adam gibi kendimi soyutlayıp, verimli bir şekilde çalışabiliyordum. Neden olmuyor şimdi ? Neden ? Neden ve niye ?

Kafayı yemek üzereyim. Önümde kitap açık, facebook açık, bir tane video yükleniyor, buraya bişeyler  yazıyorum. Napıyorum ben ya, kendine gelsene kızım !!!!! Kapa o facebook'u yeter artık, zaten hesabını dondurma kararı almıştın yazın, peki neden uygulayamadım, neden ? Heh bir bu sorgulama eksikti kafamda, o da gelmiş oldu. Eweet hücreler çalışın bakayım, güliz neden facebook hesabını dondurmadı üstüne üstlük daha da takılır oldu bu aleme, düşünün bakalım bulun sebebini. Ya da aman düşünmeyin, bırakın da ben biraz ders çalışayım, şimdi mi ne yapacağım. bilgisayarı alıp, niye, neden ? sorularımı alıp dolabıma kitleyip, kitaplarımı alıp, mutfak masasına kurulup ders çalışacağım. Zaten anlamamışım continuous time markov chainleri.

Bak kızdım yine. Hadi bana eyvallah !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara