29 Aralık 2010 Çarşamba

silinmek için yazılan bir yazı, aynı geçmiş gibi...

Bazı yazılar okunmak için değil, sadece yazılıp silinmek içindir. Ben de bir yazı yazdım ve sonra sildim. Sadece kendime okumak için yazmıştım. Okudum ve sildim. CTRL- A - DELETE yaptım ve sildim. İyi ki sildim, silmeseydim bana karşı yapılan haksızlıkları düşünmeye devam edecektim. Geçmiş bitmiş gitmiş anları zehir yapıp yudum yudum yudumlayacaktım uykumda. İyi ki sildim. Çünkü bazı şeylerin herkes tarafından bilinmesi gerekmez. Bazı kırgınlıkların intikamı alınmaz, bazı kırgınlıklar kendini kahkahalarda saklar. Yapılan haksızlıklar unutulur, herşey 2 sene önceye gömülür, yutulur, susulur. Kolay değil ve bir insan kolay kolay Lal olmaz. Eğer silmeseydim size belki de nasıl Lal olduğumu diyecektim, Kayi ile Lal'in yollarının ilk kesişmelerındeki dramatikliği anlatacaktım ve o zamanlar Lal'in Kayi doğmamışken, onun yerine koyduğu, sevdiği, koşulsuz güvendiği kişinin ismini o zamanlar uykularında nasıl sayıkladığını anlatacaktım. İyi ki silmişim. Bazı şeylerin bilinmesine gerek olmaz  çoğu zaman, geçmiş geçmişte kalmalıdır çoğu zaman hele ki beynini zorlayıp hiçbir anıyı tam anlamıyla hatırlayamazken , hele ki zihin olanca kıvraklığı ile eskimiş anılara aslında yaşanmamış görüntüleri dahil etmeye bu kadar heves etmişken, iyi ki sildim.

Bişeylerin bitişini, tükenişini hissediyorum damarlarımda. Rahatım, huzurluyum çünkü geriye dönüp baktığımda gördüğüm en ufak bir keşke yok. Herkes kendi sonunu kendi hazırlarmış, benim hikayemde bu sonu ben hazırlamadım. Ben sadece bir figürandım. İnsanlar istedikleri zaman girip, istedikleri zaman çıktılar. Kolay değil, bir insan kolay kolay güçlenmiyor, eğer devam etseydim bundan önceki yazıma size insanların beni nasıl güçlendirdiğinin hikayesini anlatacaktım. Ama gerek yok bilmenize. Şunu bilin yeter; artık güçlüyüm. Geçmişten o kadar bağımsızım ki, sarılabileceğim tek şey var o da : gelecek.
Sarılabileceğim tek şey Kayi,
hayallerim
....

iyi geceler burayı okuyan, hayatıma giren, hayatımı alt üst edip, bana hayal kırıklıklarının en muhteşemlerini yaşatan, beni yücelten sonra da kendi bencilliklerinin sokaklarında küçük ıslak bir köpek yavrusu gibi savunmasız bırakan herkes. Büyüdüm sayenizde.

Herşeye rağmen diyorum ki hayat çok güzel. Gelecek o kadar güzel ki ve Yasmin Levy o kadar güzel söylüyor ki şarkılarını, güneş doğsun bir an önce bu gece.

ne dinliyorum Me voy / Yasmin Levy

http://www.youtube.com/watch?v=cshqbi871Gc&feature=related

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara