6 Aralık 2010 Pazartesi

Garip vol:3

Garip kelimesini ne kadar çok seviyorum. Hayatın yangın çıkışı gibi değil mi sizce de. Bir şey düşünürsün, birşey hissedersin ama dile getirmezsin ( dile getiremezsin, çünkü dile getirdiğin zaman kaybedeceklerin, kazanacaklarından çok daha fazladır, ve sen olanca cesaretsizliğinle riske atmak istemezsin elinde var olanları )
-Garip- dersin böyle zamanlarda.

-Nasıl hissediyorsun, ne düşünüyorsun ?
-Garip !!
-Nasıl yani garip iyi mi kötü mü
-Bilmiyorum daha karar veremedim, iyi de olabilir kötü de olabilir. Belki de sadece gariptir.

Geçen sabah uyandım, garip bir güne ilk uyanışın adımlarıydı ve içim titriyordu.İlk önce üşüyorum sandım, iyice sarıldım yorgana, geçer sandım, geçmedi. Kalktım aynaya baktım yanaklarım kıpkırmızı olmuştu, içim titriyordu ama yanaklarım sıcak bir yaz günündeymişçesine güneşle kavrulmuş gibi kıpkırmızıydı. Ateşim var sandım, ölçtüm, insan standardları normalindeydi. Kendimi dinledim.Hasta olabilir miydim ? Belki de midem bulanıyordur ? İlaç almak için sebile gittim. İçimin titremesi bacaklarıma da geçmişti, zangır zangır titriyordu kollarım, bacaklarım ve kalbim, gözlerimse dolu doluydu. Soğuk suyun içine az biraz sıcak su karıştırdım içmek için, eskiden  suyu bir dikişte içip bitiren ben, kalp çarpıntısından, nefes nefese kalmaktan 4 büyük yudumda bitirebildim sebilden şişeme boşalttığım Saka marka suyu. Sonra başka bir duygu daha keşfettim, heyecanlıydım da, Öss ye tekrar girermişçesine, staja ilk defa gidermişçesine, bir insanı ilk defa görürmüşçesine heyecanlıydım ve bu heyecandı içimi titretip, yüzümü kızartıp tüm gücümü takadimi bedenimden çekip alan. Böyle olmaz dedim, giyinip tansiyonumu ölçtürmeye gittim. Kesin hastayım , kesin kesin dedim içimden ve kızdım kendime ne gerek vardı ördeklere yem vereceksin diye gecenin bir soğuğunda kendini dışarıya vurmaya. Gittim ve tansiyonumu ölçtürdüm, gayet normaldi, neyim var peki dedim doktora, neyim var ne kadar bu kadar savunmasız ve güçsüz hissediyorum kendimi, neden tenim bu kadar yanarken, içim zangır zangır titriyor. Neden, neden, korkuyorum ? Saçmaladı birşeyler, ağzında laflar geveledi ve ben ben dinliyormuş gibi yaptım, ciddiye aldım ve kendisini önemli hissetmesine izin verdim. Ama serum takmasına izin vermedim, kurtardım kendimi, sudan çıkmış balık gibi böylesine nefessiz kalmış tir tir titrerken
garip dedim geçtim halime, eğer cevabını arasaydım neden böyle olduğumun belki de bulacaktım nedeni. Bulsaydım ne değişecekti hayatımda, bilemedim, garip deyip geçtim. Hayatın yangın çıkışı kapısından bırakıverdim kendimi. Odaya gittim ve koca koca harflerle yazdım defterime: uzun, çook uzun bir aradan sonra tekrar korkuyorum.

ne dinliyorum: Sezen Aksu - Haydi gel benimle ol http://fizy.com/#s/12486j

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara