11 Haziran 2010 Cuma


mutsuzum.... hem de çoook .... nedenini bilmiyorum.... ya da biliyorum....İçimden tüm insanlara çatmak geliyor , yaşadıkları için.... içim sıkılıyor.... salıncakta sallanmak... koşmak bile iyi gelmedi.... neyin iyi geleceğini bilmiyorum.... sinireliyim.... kızgınım..... tüm dünyaya öfkeliyim... öfkemi göstermenin hain planlarını yapsam....tüm insanları kulaklarının içinden kızgın yağ süzerek öldürsem.... özellikle beni bu denli üzenleri..... öfkem geçince çok daha makul düşünücem biliyorum....hatta bu durumdan en iyi şekilde yaralanmasını da bilcem.... Böyle biriyim işte ben DENGESİZZZZZZZ..............Ne kadar yararıma çevircek olsam da bu durumu, canım hiç yapıcı olmak istemiyor, yakıcı , talan edici, küçük düşrücü olmak istiyorum..... mutsuzum çünkü.... umutsuzum..... nedenini bilmiyorum..... ya da biliyorum.... içimden tüm insanları öldürmek geliyor.... sadece yaşadıkları için... Şizofrenim ben , hem de dengesiz.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara