27 Ağustos 2010 Cuma

Açaydım kollarımı gitme diyeydim :/

vallahi anlatmazsam çatlayacağım.
Daha bu sabah kestim onu .. o kadar emindim ki benim olacağından, her gün aynı yerde, aynı saatte, aynı şekilde göz kırpıyordu bana.
Gidecektim yanına, alacaktım yanıma, Ha bugün ha yarın ....

"Bekle beni" dedim, "beklerim seni, ama ya gelirlerse karşı koyamam ki "
"Merak etme" dedim kimse gelmez, kimse seni benim seni gördüğüm gözle göremez..
Her gün iki kere aynı anları paylaştık onunla, yepyeniydi, çok güzeldi...

Günler geçti ve ben onun yanına gidemedim, otobüsten inemedim, bir sonraki otobüs indi bindisi yapmayı göze alamadım..

Sabah gördüm, akşama gelirken dedim, şimdi istesem de sabahın bu saatinde seni bana vermezler..
peki dedi, zaten hiçbir zaman itiraz etmemişti ki bana
akşam oldu, çok yorgunum, beni bu halde görmeni istemiyorm, az sabret, haftasonu gelicem yanına dedim.
Haftasonu geldi, müzeye gitmeyi tercih ettim..

Onu sevmiyor muydum _? Seviyordum
Onu istemiyor muydum _? Deliler gibi istiyordum
Benim olmalıydı... benim olacaktı.... aslında zaten hep benimdi... bana ayrılmıştı Allh tarafından, sadece benim onu gidip, almam gerekiyordu...
Gitmedim..
Hüseyin ÇAğlayan'a gittim, arkadaşlarımla iftara gittim, Pera'ya Moda'ya gittim ama onun yanına gidemedim..
Hani insan sahibiytine kesin gözüyle baktığı şeyleri hep bir plan arkada tutar ya, aynı insan yanılgısına düştüm...

Bu akşam, gelirken...... Oysa ipod'umu şarj etmiş ve son günlerde dinlediğim tüm şarkıları güncellemiş ve her zamanki yerime oturmamıştım. En sevdiğim küpelerimi takmıştım. Baktım onun önünden geçerken, hep aynı güzel, büyüleyici bakışlarını istedim. " Benim olacaksın" demek istedim"

Ama yoktu, gitmişti, umarsızlığıma, takmazlığıma isyan edip gitmişti. Almışlardı canım güzelim beyaz elbisemi...

Açaydım Kollarımı gitme diyeydim...

Bari bir kere üzerimde göreydim....

Vereydim parasını evime götüreydim ....

Ellerin oldu buna yürek nasıl dayanır.....



///// Çok saçmalarım biliyorum ama canım üzüm yiyip deli gibi saçmalamak istiyor ffflbfgkbgnmghşmpomökn opk ırtpohkrtpoh ğırtopkh po /////




http://www.dailymotion.com/video/x8h50z_rober-hatemo-beyaz-ve-sen_music


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara